En dan ben je 21...

Bedankt voor alle felicitatiekaartjes,mailtjes, krabbels en smsjes. Ik heb er van genoten. Super om elke keer post te krijgen.

Ik heb een super leuke verjaardag gehad. Een verjaardag dat begon met een nieuwjaarsduik in het zwembad. Water was lekker maar als je er dan uitkomt is het toch wel koud.. haha! Gisteren een gezellige middag gehad met m'n lieve reisgenootjes en Afrikaanse vrienden en naast het pakketje vanuit Nederland met allemaal lieve dingen van m'n familie was mijn certificaat voor het Zuid-Afrikaanse burgerschap toch wel één van de mooiste cadeau's! Tja, de jongens zijn hier best origineel!

Cool

Ik vermaak me dus nog steeds goed en aankomend weekend zal dat waarschijnlijk nog beter worden als we met ons 18en, 4 dagen, het Krugerpark onveilig gaan maken.

Laughing

Ga weer lekker slapen.

Groete vanaf het heerlijke Afrika

Reacties

Reacties

ank

hey meis,
klinkt goed, zo te horen mooie dag gehad!!!
nog bedankt voor je mooie kaartjes!!!
heel leuk spreek je later!!

Nadia

Hi!

Ah! Super, je verjaardag in SA vieren! Lijkt me echt een geweldige ervaring! Niet iedereen krijgt zo'n certificaat voor z'n 21ste verjaardag!

Ik denk vaak aan je! Blijf maar lekker genieten!
En veel plezier in het Krugerpark!

XOXO

ank

hey dame!!

nog steeds alles geod daar in afrika??
hebje pas nog keer een mail gestuurd maar ben bang dat je die niet gelezen heb kan dat??
heb er in totaal 2 of 3 gestuurd klopt dat?? twijfel namelijk of je ze wel hebt gekregen!!!
hoe gaat ie verder hier alles gelukkig z'n gangetje weer!!!
kuzz ons

Rosanne

Heey! Hoe gaat het met je? Zo te lezen goed! Ik heb steeds wel je verhalen gelezen maar nog geen reactie gegeven en dat moet ik eigenlijk wel doen he? Wel tof dat je je verjaardag daar hebt kunnen vieren, zal je waarschijnlijk niet vaker overkomen! Eind november kom je weer naar huis of niet? Zullen wel de 3 mooiste en leukste maanden van je leven geweest zijn(A)! Ik hoorde van elly trouwens ook dat je met kerst weer bij de marskramer gaat werken! Dan kom je met mijn nichtje te werken! ik heb namelijk een andere baan en zaterdag was het de laatste x dat ik er gewerkt heb! Wel raar hoor na 2,5 jaar! Maar ik was daarom ook wel weer toe aan iets nieuws;) He geniet nog even van je laaste weken, ik lees dat je naar het krugerpark gaat? Veel plezier daar, hopen dat je mooie dieren ziet en nog een beetje heel blijft!
Liefs

Ma Ubak

Hoi Henny,

Het zit er dus al gauw weer op, het afrika voor jou.
Fijn dat je zo'n mooie tijd daar hebt(gehad)
Alvast een goede reis naar huis.
Zie je vast binnenkort wel weer.

Groetjes Ma Ubak

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!